logo itpoint.cz

Další články k tématu: CALL CENTRUM

Po zavedení GDPR na trhu přežijí jen férová call centra

logo Conectart s.r.o.
08.09.17-PÁ Operátoři call center denně provedou tisíce telefonních nabídek a mají přístup do rozsáhlých databází ...

Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center

logo Conectart s.r.o.
11.08.17-PÁ Společnost Conectart koupila brněnskou firmu Quality Brands a posiluje tak svoji pozici na trhu poskytovatelů kontaktních ...

WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive

logo WEBCOM a.s.
04.07.17-ÚT Automotive CRM umožňuje integraci s Microsoft Dynamics 365 i s konkurenčními řešeními a snadný přechod do světa Microsoft. Lze tak navázat ...

Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra

logo Conectart s.r.o.
05.06.17-PO Jednou z nových technologií, která se dnes využívá v renomovaných call centrech je Speech to text – metoda převádějící zvukový záznam ...

WebRTC - technologie pro bezpečnou práci z domova

logo Conectart s.r.o.
21.04.17-PÁ Společnost Conectart jako první call centrum v České republice přistoupila k zavedení technologie WebRTC, která ...
<< První< PředchozíPoslední stránka